نظر منتقدین پس از اکران فیلم روزی روزگاری در هالیوود

دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود

فیلم روزی روزگاری در هالیوود ، یکی از پر سروصداترین فیلم هایی که در نوبت اکران سال 2019 قرار گرفته است. هیاهوی به پاشده پیرامون این فیلم به حدی زیاد است که حتی افرادی که از علاقه مندان به دنیای سینما به شمار نمی آیند را نیز به سمت خود سوق داده است و باعث شده تا آنها هم اطلاعاتی را در خصوص این فیلم کسب کنند.

از نگاه بسیاری از منتقدین و افراد صاحب نظر سینما شاید این غوغا تنها به خاطر دیکاپریو، برد پیت و دیگر ستارگان سرشناسی است که قرار است در کنار یکدیگر نقش آفرینی کنند. عده ای دیگر بر این موضوع اعتقاد دارند که حضور این ستارگان در فیلمی با ساختار استفاده شده در 1960 می تواند عامل اصلی این شور و هیاهو باشد، اما با این وجود نباید از این موضوع غافل شد تشکیل زوجی از لئو و برد پیت می تواند یکی و شاید مهم ترین عامل باشد. همانگ.نه که در سال های گذشته شاهد بودیم حضور ستارگان مختلف در فیلم هایی با کیفیت بسیار پایین تر توانست تاثیر بسزایی بر جذب طرفداران برای آنها شود.

دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود

توجه به این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است که ترانتینو سکان هدایت فیلم روزی روزگاری را بر عهده داشته و این خود دلیلی بر جذابیت آن بوده و می تواند خود از دلایل اصلی این هیاهو باشد.

پس از دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود و اکران آن در جشنواره فیلم کن این فیلم توسط وبسایت متاکرتیک در معرض نقد گذاشته شد و منتقدین مختلف نظرات متفاوتی راجعبه آن داده و هریک به آن امتیازی داده که باعث شده از 100 امتیاز بتواند 89 را کسب نماید. در ادامه می توانید مهمترین نقد ها مشاهده کنید:

  • رابی کالین از وبسایت The Telegraph

امتیاز داده شده: 10 از 10

اثر جدید ترانتینو درن مایه ای زهرآلود داشته که افکار متفاوتی را پدید می آورد. این افکار باعث ایجاد جاذبه های زیادی شده که می توان هجمه ی حول آن را یکی از دلایل آن دانست. شخصیت مشکل دار پیت نیز دلیل غیر غابل انکاری بر این همه هجمه و هیاهو است.

  • جان بلیزدیل از وبسایت Cine Vue

امتیاز داده شده: 10 از 10

کارگردان بزرگ فیلم روزی روزگاری در هالیوود بهترین فیلمش را بعد از فیلم “بیل را بکش” یا حتی “داستان عامه پسند” تا کنون ساخته است. این فیلم بسیار زیبا و جذاب بوده و در عین حال می تواند بسیار بی رحم باشد.

  • دیو کالون از وبسایت Time Out

امتیاز داده شده: 10 از 10

روزی روزگاری در هالیوود یکی از برجسته ترین اثرات ترانتینو است. داستان سازی خاص او، بردپیت، دیکاپریو همه و همه از عوامل برجستگی این اثر ترانتینویی است.

  • فیونولا هالیگان از وبسایت Screen International

امتیاز داده شده: 9 از 10

این فیلم بسیار زیبا است. ترانتینو، شوخی، جنگ، خشنونت، موارد اکشن، سبک خاص، همه و همه باعث شده روزی روزگاری در هالیوود بسیار زیبا ساخته شده باشد.

  • اون گلیبرمن از وبسایت Variety

امتیاز داده شده: 8 از 10

بازی برد پیت و دیکاپریو به حدی جذاب و قوی است که فیلم به راحتی شما را به هر سمت و سویی میخواهد به دنبال داستان می کشد.

  • ریچارد لاسون از وبسایت Vanity Fair

امتیاز داده شده: 7.5 از 10

داستان روزی روزگاری در هالیوود شاید اغراق آمزیر و غیرواقعی باشد اما زمانی که ستارگان در کنار یکدیگر با درخشش خود داستان فیلم را پیش می برند، شما به واقع عاشق فیلم می شوید.

  • اریک کوهن از وبسایت Indiewire

امتیاز داده شده: 7.5 از 10

نهمین اثر ترانتینو مارا به این فکر فرو برد چرا او آثار بیشتری نمیسازد. علاقه او به آثار اغراق آمیز بلند بسیار قابل تحسین است.

  • وبسایت The Playlist

امتیاز داده شده: 7.5 از 10

اینکه فیلم تا آخر تحت تاثیر حس و حال ترانتینو نیست یک نکته قابل توجه و تحسین بر انگیز است. آخرین فیلم ساخته شده ی ترانتینو بسیار سرگرم کننده و جذاب است.

  • دیوید رونی از وبسایت The Hollywood Reporter

امتیاز داده شده: 7 از 10

روزی روزگاری در هالیوود بسیار عالی و قابل تحسین است هرچند بسیار نامتوازن و سخت در ساختاری غیر ساده ساخته شده است.

دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: احمدرضا
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی