آکوامن، مری پاپینز، بامبلبی صدرنشینان باکس آفیس این هفته

آکوامن، مری پاپینز، بامبلبی صدرنشینان باکس آفیس این هفته

در مقام نخست «آکوآمن» (Aquaman)، جدیدترینِ فیلم ابرقهرمانی دی‌سی شروع می‌کنیم که این آخرهفته فراتر از رقبایش برخاست و صدر جدول را با کسب رقم امیدوارکننده اما نه چندان غیرمنتظره‌ی ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به عنوان افتتاحیه به چنگ آورد. دومین‌ تازه‌اکران این هفته اما «مری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns) است که رشدِ قابل‌توجه‌ای را بعد از درآمدهای ناامیدکننده‌اش در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تجربه کرد. سومین تازه‌اکران مهم این آخرهفته اما «بامبلبی» (Bumblebee) است که کارش را با افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه‌ی قابل‌قبول ۲۱ میلیون دلار شروع کرد. «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into The Spider-Verse) را در جایگاه چهارم داریم که ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار دیگر (۵۲ درصد افت فروش) فروخت و به مجموعِ ۱۰ روزه‌ی ۶۴ میلیون دلار رسید.

چهارمین تازه‌اکران این هفته اما «پرده‌ی دوم» (Second Act)، محصول اس‌تی‌ایکس اینترتینمنت با بازی جنیفر لوپز است که در دو هزار و ۴۴۱ سینما روی پرده رفت. «بوهمین رپسودی» (Bohemian Rhapsody)، محصول فاکس قرن بیستم بالاخره به ۱۸۴ میلیون دلار فروش خانگی و ۶۶۷ میلیون دلار فروش جهانی رسید. انیمیشن «گرینج» (Grinch) در هفتمین آخرهفته‌اش ۸ میلیون و ۱۸۰ هزار دلار دیگر فروخت و به مجموعِ خانگی ۲۵۳ میلیون دلار رسید.

آکوامن، مری پاپینز، بامبلبی صدرنشینان باکس آفیس این هفته

«رالف اینترنت را خراب می‌کند» (Ralph Breaks the Internet) چهار میلیون و ۶۰۰ هزار دلار دیگر در پنجمین آخرهفته‌اش کسب کرد و به مجموع خانگی ۱۶۲ میلیون دلار و جهانی ۳۰۷ و نیم میلیون دلار رسید. «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) تا حالا به ۶۱۱ میلیون دلار فروش جهانی از ۲۰۰ میلیون دلار بودجه دست یافته است. این رقم اگرچه به‌طرز قابل‌درکی ۲۵ درصد کمتر از درآمد جهانی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» (۸۱۴ میلیون دلار) است، اما ۳۳ درصد کمتر از درآمد ۲۳۲ میلیون دلاری قسمت اول در گیشه‌ی خانگی است. «سوگلی» (The Favourite) از مرز ۱۰ میلیون دلار فروش خانگی عبور کرد و احتمالا به مجموع اندک مدعیانِ اسکار امسال می‌پیوندد که از درآمد یازده میلیون دلاری «پیرمرد و تفنگ» (Oldman and the Gun) عبور خواهد کرد.

جدول ۱۰ فیلم برتر هفته

ردیف نام فیلم درآمد آخرهفته مجموع آمریکای شمالی
۱ Aquaman ۶۷/۴ میلیون دلار ۷۱/۱ میلیون دلار
۲ Mary Poppins Returns ۲۲/۲ میلیون دلار ۳۱ میلیون دلار
۳ Bumblebee ۲۱ میلیون دلار ۲۱ میلیون دلار
۴ Spider-Man: Into The Spider-Verse ۱۶/۷ میلیون دلار ۶۴/۸ میلیون دلار
۵ The Mule ۹/۹ میلیون دلار ۳۵/۶ میلیون دلار
۶ The Grinch ۸/۱ میلیون دلار ۲۵۳/۲ میلیون دلار
۷ Second Act ۶/۵ میلیون دلار ۶/۵ میلیون دلار
۸ Ralph Breaks the Internet ۴/۵ میلیون دلار ۱۶۲ میلیون دلار
۹ Welcome to Marwen ۲/۳ میلیون دلار ۲/۳ میلیون دلار
۱۰ Mary Queen of Scots ۲/۲ میلیون دلار ۳/۵ میلیون دلار

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۲ نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده
5 سال قبل

سلام
ببخشید میشه لطفا فیلم آکوامن رو هم برای دانلود بزارید
من تو سایت سرچ کردم پیدا نکردم

مدیر
احمدرضا
5 سال قبل
پاسخ به  سپیده

سلام بله طی یکی دو روز آینده منتشر میشه

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی